PÅ G IGEN...

Nu har jag kommit igång med mitt nya projekt igen =)

Är snart klar och kan visa er...


TÄNKA OM...

Igår så satte jag mig och började med mitt nya projekt...
och ja det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Så nu blir det till att tänka om.
Hade tänk att sätta mig en liten stund nu ikväll,
men det orkar jag inte så det får bli nån annan dag.



En liten sneak-peak =)
Någon som kan gissa vad det ska bli?


NYA TYGER...

Igår var jag och införskaffa lite nya tyger som jag ska använda till mitt nya pysselprojekt =)


GRATTIS...

Vinnaren i pysseltävlingen är...


NYTT PROJEKT PÅ GÅNG...

Nu har jag hittat ett nytt projekt som jag vill börja med =)
Kan avslöja att det har med påsken att göra...


TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD...

Nu är tävlingen avslutad och vinnaren kommer att meddelas =)


RSS 2.0