NYA TYGER...

I lördags åkte vi till Skövde och då passade jag på att hoppa in en sväng på Tygposten
och köpte två nya tyger och lite dragkedjor.

Hittade ett jättefint blommigt tyg med glittertryck på



och ett rosa tyg med Hello Kitty på



Så på kvällen kom symaskinen fram =)


FRÖKEN PIGGY...

Här kommer fröken Piggy...


HALSBAND OCH ÖRHÄNGEN

Här kommer en bild på ett set med halsband och örhängen som jag har gjort i krympplast.
Det blev en uppskattad julklapp =)


KRYMPPLASTINFO...

Här kommer lite tips om hur man använder sig av krympplast.
Jag köper min krympplast på Slöjd-detaljer


VÄLKOMMEN TILL MIN PYSSELBLOGG!

På den här bloggen kommer jag att lägga upp bilder
på vad jag pysslar med på min fritid.

Här kommer det att finnas allt ifrån
krympplast, papperspyssel och tyger.

Det kommer att komma ett och annat pysseltips oxå.

Välkommna att kolla runt!




RSS 2.0