NYA DETALJER...

Jag hade en liten bit stuvtyg som jag sydde 2 väskor av, men tyckte dom såg lite tråkiga ut när dom var klara.
Sagt och gjort så tog jag fram lite ull och tovade ett hjärta och en blomma...
och vips så såg väskorna lite roligare ut =)
 
Här kommer resultatet.
 
Det blev 1 st Girls mini.
Priset för den är 35 kr + ev.frakt.
 
1 st Girls Secrets och priset är detsamma som ovan.
 

NYA SMINKVÄSKOR...

Det finns 2 st sminkväskor med gul dragkedja och 1 st med rosa dragkedja.
Priset för sminkväskorna är 45 kr/ st + ev. frakt.

NYA VÄSKORNA ÄR KLARA...

Nu har jag äntligen gjort klart väskorna som jag skrev om att jag hade börjat med förra veckan.
Eftersom dom är sydda av en stuvbit som jag köpte på Secondhand i våras så finns det bara dom här.
 
Det finns 2 st med rosa dragkedja och 2 st med gul dragkedja.
Priset för Girls secrets väskorna är 35 kr/st + ev. frakt.
 

SYMASKINEN FRAMME IGEN...

Igår åkte symaskinen fram igen efter att ha stått och samlat damm ett tag =)
 
Jag blir ju tokigt av att gå hemma om jag inte har något att göra.
Så det passar ju perfekt nu när jag måste ta det lugnt och vila knät så mycket som möjligt.
 
Vilken tur att jag hade lite stuvbitar liggandes hemma som jag köpte i en secondhandbutik i våras
tillsammans med ett gäng dragkedjor =)
 
Så fort det är klart så lägger jag upp det på bloggen =)

RSS 2.0