SÅLDA DOFTKLÄNNINGAR...

         

    


DOFTKLÄNNINGAR TILL FÖRSÄLJNING...

Vad är då en doftklänning?!? =)

Tanken är att man ska spruta lite av sin favoritparfym på baksidan av klänningen
och sedan hänga in klänningen i garderoben...
eller varför inte bara använda som dekoration.

Priset för  klänningarna är 40 kr styck + ev.frakt
Här är dom som finns kvar:

 

 

 

 

 

 


BOKMÄRKSKLÄNNINGAR TILL FÖRSÄLJNING...

Nu har jag kollat igenom vilka bokmärkesklänningar som finns kvar.
Priset för dessa är 20 kr st + ev.frakt

 

 

 

 

 


SÅLDA BOKMÄRKSKLÄNNINGAR...

Här är några av alla bokmärkesklänningar som jag har sålt.

   


TÄVLING...

















SÅLDA HALSBAND...

Eftersom jag har målat en hel del på beställning så har jag inte hunnit med att fota alla halsband jag har sålt,
men här är några halsband som hittat nya ägare =)

   


HALSBAND TILL FÖRSÄLJNING...

Här kommer en uppdatering av de halsband jag har kvar till försäljning.
Priset är detsamma som förrut, 20 kr styck + ev. frakt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sist men inte minst så har jag ett kompishalsband kvar.
Priset för det är 30 kr + ev. frakt



Det går alltid att beställa nya halsband.
Kom gärna med förslag om det är något ni saknar =)


SÅLDA NYCKELRINGAR...

Här är ett axplock av alla nyckelringar jag har sålt. Alla har jag tyvärr inte fotat.

   

   

 


NYCKELRINGAR TILL FÖRSÄLJNING...

 

 

 


TJEJ NYCKELRINGAR TILL FÖRSÄLJNING...

 

 

 

  

 

  

 

   


KILL NYCKELRINGAR TILL FÖRSÄLJNING...

 

 

 

 


TATTOO NYCKELRINGAR TILL FÖRSÄLJNING...

 

 

 

  

 


BRATZ NYCKELRINGAR TILL FÖRSÄLJNING...

 

 


SVAMP BOB NYCKELRINGAR TILL FÖRSÄLJNING...

 
 


HELLO KITTY NYCKELRINGAR TILL FÖRSÄLJNING...

 

 

 


NYCKELRINGAR TILL FÖRSÄLJNING...

Här kommer en uppdatering av de nyckelringar som jag har kvar.

Kommer att dela upp dom lite i grupper,
men priset är detsamma 25:- st + ev.frakt


SÖTA PAPPERSDJUR...


Hittade dom här söta pappersdjuren när jag kikade runt lite i cyberrymden =)



Varför inte pyssla dom här fina till påsk =)



Det enda som behövs är en sax, linjal och lim. Passar bra för barn i åldern 6 år och uppåt.

Vill du kolla in vad som finns så kolla här.


GIRLS SECRETS MINI TILL FÖRSÄLJNING...

Här är en mindre variant av Girls Secrets.

  



Priset är 30 :- st + ev.frakt


GIRLS SECRETS TILL FÖRSÄLJNING...

Den "lilla" perfekta för handväskan att samla ihop tabletter, bindor och tamponger på ett och samma ställe så att dom slipper ligga i handväskan botten och skramla runt.

Finns ju inget som är så irriterande som när man inte kan hitta bland alla saker
som av nån anledning samlas i botten på väskan =)

Funkar även utmärkt att använda till småpengar eller varför inte
till sminket som man vill ha med sig under dagen...

Bara fantasin som sätter stopp =)

    

      

    

      
     

Priset är 35 :- st + ev.frakt
 


SMINKVÄSKOR TILL FÖRSÄLJNING...

  

   

   

   
   Priset är 45 :- st + ev. frakt


SÅLDA GIRLS SECRETS...

   

   

   


SÅLDA SMINKVÄSKOR...

      

       

       

       
     
 
 
 

UPPDATERING AV BLOGGEN...

Var ett tag sedan jag uppdaterade mina saker här på bloggen.
Har ju sålt lite av mina saker så jag tyckte det var dags att uppdatera
om vad som är sålt och vad som finns kvar...

Jag börjar med väskorna =)


RSS 2.0