NÅGRA BOKMÄRKEN TILL...

 

 


NYA BOKMÄRKSKLÄNNINGAR...

Här kommer lite nya bokmärksklänningar som jag har gjort...

 

 

 


GALGTILLVERKNING...





NYA DOFTKLÄNNINGAR...

Här kommer lite flera Doftklänningar...

  

 

 

  
Priset för klänningarna är 40 kr styck + ev. frakt


I PYSSELTAGEN...

De senaste veckorna har jag i stort sett bara pysslat på dagarna
(förrutom att söka jobb, städa, tvätta och fixa här hemma) '
och då hinner man ju med att göra en hel del.

Kan ju säga att det är ett bra "terapi-arbete" för annars skulle jag
klättra på väggarna här hemma i ensamheten.

Så det kommer nog att komma upp "nyheter" här ett tag framöver =)


NYA GIRLS SECRETS...

Har även gjort några "Girls Secrets"...





och så blev det 1 st "mini" oxå =)



Priset för "Girls Secrets"-väskorna är 35 :- styck + ev.frakt.
Storleken är ca 13 × 9 cm

 Priset för "mini"-väskan är 30 kr + ev. frakt
Storleken är ca 9 × 11 cm.


NYA SMINKVÄSKOR...

Nu har jag suttit och gjort lite mera sminkväskor...











Priset för dessa är 45 kr styck + ev.frakt


UPPDATERAT BLOGGEN...

Nu har jag gjort en liten uppdatering av bloggen =)

Tycker den blev mycket bättre än den förra...
eller vad säger ni?!?

Jag tar gärna emot förslag på hur den kan bli bättre.


MERA NYCKELRINGAR =)

Här kommer lite mera nyckelringar...





Priset är 25 :-/st + ev. frakt


BOKMÄRKSKLÄNNINGAR...

Provade att göra bokmärken häromdagen oxå =)
Tycker att dom blev riktigt fina faktiskt...



Är någon intresserad så är priset 20 :-/st + ev.frakt


NYA NYCKELRINGAR...

Jag har mer eller mindre bara suttit och pysslat de senaste dagarna.
Det är ju sååå roligt =)
Har gjort lite nya nyckelringar och bokmärksklänningar.

Här kommer 4 st som är inspirerade av tatueringsmotiv.





Här kommer ett helt gäng från "Bratzens värld" =)





Priset är 25 :-/st + ev. frakt


SYSTUGA HÄR HEMMA...

Idag är det symaskinen som gäller =)
Håller på att sy lite nya sminkväskor i några nya tyger.

Himla bra när man kan köpa stuvbitar.
Förra vecka köpte jag på mig ett helt gäng med billiga dragkedjor oxå
så nu är det bara att sy =)


DOFTKLÄNNINGAR...

Idag har jag suttit och pysslat för hela slanten.
Började med ett av mina nya projekt:
Doftklänningar

Det är alltid lika roligt att börja med något nytt =)

Vad ska man då ha klänningarna till?!
Tanken är att man ska spruta lite av sin favoritparfym på baksidan av klänningen
och sedan hänga in klänningen i garderoben...
eller varför inte bara använda som dekoration.




   





 



Priset för klänningarna är 40 kr styck + ev.frakt


MERA NYCKELRINGAR...

Här kommer 2 nyckelringar till...




Priset är detsamma 25:- + ev.frakt.


TATTOO NYCKELRINGAR...

Här kommer några nyckelringar som är hämtade från old school tatueringsmotiv.

 

Håller på med flera andra oxå. Så håll utkik så kommer dom upp här snart.

Priset för dessa nyckelringarna är 25 :- + ev.frakt


KRYMPISAR FÖR HELA SLANTEN =)

Nu när det har varit fint väder ute så har jag passat på att sitta ute och målat krympisar.
Perfekt att förena nytta med nöje =)



Här kommer några som är färdigmålade och klara...


RSS 2.0