BUBBLAR AV IDEÈR =)

Just nu bubblar jag av massor av nya ideér...
Nu ska jag bara se till att jag gör något av dom =)


MÅLAT NYA KRYMPISAR...

Har målat lite nya krympisar oxå...
Fjärilen, hjärtat och musen har jag använt till väskorna,
men jag får se vad jag hittar på med dom andra =)


NYA VÄSKOR...

Här kommer dom nya väskorna =)

Det blev en mellanstorlek på dom här väskorna.
Storleken är ca 10 × 15 cm.
Priset är 40 kr styck + ev.frakt.



↓ Har även sytt 1 st Girls Secret i annan köpt stuvbit



och 1 st sminkväska i samma tyg =) ↓


SNART...

kommer det upp lite bilder på den nya väskorna som jag har sytt.

Har börjat på ett nytt projekt oxå =)


ÄNTLIGEN...

plockade jag fram de nya tygerna som jag köpte för ett tag sedan och började sy nu ikväll.
Inspirationen och lusten har varit som bortblåst ett tag,
men förhoppningsvis har den hittat tillbaka igen =)



Det röda tyget är mycket finare i verkligheten.
Var inte så lätt att fota eftersom det är glansigt.


RSS 2.0