ÖVERRASKNING =)

I onsdags fick jag en superöverraskning av mina goa arbetskompisar Ingegerd, Monika, Susanne och Christine.

Dom bjöd mig på pysselkväll på Slöjddetaljer i 40-års present =)



 





Tack för en super mysig kväll!

Ni är GULD värda =)


8 NYA HALSBAND...

Här kommer 8 nya halsband.



Priset är 20 kr/styck + ev. frakt


2 LUSSEHALSBAND...

Har gjort 2 nya halsband som passar till Lucia eller varför inte till jul...


Priset är 20 kr styck + ev. frakt


3 NYA ARMBAND...

Här kommer 3 nya armband.






Priset är 35 kr styck + ev. frakt


JULMARKNADEN...

Idag var jag och Kimberlie iväg på Eggbys julmarknad.
Den började redan igår, men vi var bara med idag.

En mysig och liten marknad.


 


FÖRBEREDELSER...

Har grejat och fixat lite här hemma inför julmarknaden.
Var ju tvungen att ha något att hänga halsbanden på.


Den blev inte riktigt lika snygg som jag ville ha den, men den får duga =)

Tanken var att jag skulle ha gjort något liknande till nyckelringarna, men TIDEN räckte inte till
så Elle var snäll och köpte 2 st smyckesträd på Guldfynd istället.

Har fixat lite "skyltar" oxå...


...både till mig och till Kimberlie.


EN SMINKVÄSKA TILL...

Här kommer en sminkväska till och
priset är 45 kr + ev. frakt.

SÅLD


NYA VÄSKOR...

Nu har jag äntligen fått tid över till att göra klart och fota några väskor till.
Ibland räcker bara inte tiden till =)

Börjar med Girls secret väskor...
eller ska jag kalla dom Boys secrets =)





Det finns 1 st med blå dragkedja och 1 st med grå.

Priset för väskorna är 35 kr styck + ev.frakt


RSS 2.0