TILL SALU...

Här kommer en lite mera uppdaterad "lista" på vad som finns kvar av väskorna
men som sagt så går det att beställa om man har sett något som redan är sålt.

Jag börjar med "Girls secret" väskorna.
Priset är 35 kr styck + ev.frakt

Storleken är ca 13 × 9 cm.






















NYA TYGER PÅ GÅNG...

Har varit lite dålig på att uppdatera på ett tag, men har inte gjort något nytt
den sista vecka då jag har varit grymt trött och då har man ju inte så mycket inspiration över.

Men förra fredagen var jag och köpte lite nya tyger i en tygaffär som ska lägga ner
så jag lovar att uppdatera med lite roliga saker så fort jag har sytt lite nytt =)


BESTÄLLDA VÄSKOR...







MERA NYCKELRINGAR...

När jag ändå var igång igår och ritade till beställningarna som jag har fått
så blev det några extra nyckelringar gjorda =)











Priset är detsamma som förrut.
25 kr styck + ev. frakt


GRRRRR =)

Här kommer väskorna med klös i =)

Det finns 1 sminkväska och 2 st "Girls Secrets".


Sminkväskan ↑


FÖRST TILL KVARN...

Här kommer "mini-väskorna" som jag berättade om för ca 1 vecka sedan...

Det finns bara 2 röda och 1 blå så det är först till kvarn som gäller =)







Storleken på väskorna är ca 9 × 11 cm.
Priset är 30 kr styck + ev. frakt


KOMPIS-HALSBAND...

Jag har provat att göra ett kompis-halsband och så här blev det...



Priset är 30 kr + ev. frakt


NYA HALSBAND...

Här kommer några nya halsband.






SYMASKINEN...

har varit framme en liten sväng idag.
Hade lite stuvbitar som var för små till att använda till något annat
så jag provade att sy några "miniväskor" på prov.



NYTT PROJEKT...

Idag på eftermiddagen letade jag fram mina filt tyger i gömmorna...


...och började på ett nytt projekt =)


Kan någon gissa vad det är?


FÄRDIG MÅLAT...

Nu har jag målat klart "krympisarna" och kört klart dom i ugnen oxå.



Hittade några gamla som låg och "skräpade".
Passade på att måla klart dom oxå.



Nu är dom klara!


HALSBAND...

Alla "krympisarna" kan man även få som halsband.





Priset är 20 kr styck + ev. frakt


NYCKELRINGAR...

Tänkte visa er några av alla nyckelringar som jag har liggandes här hemma...



















Det blir oftast mera "gulliga" motiv
men här kommer några till killarna oxå =)







Priset för nyckelringarna är 25 kr styck + ev.frakt


IGÅRKVÄLL...

satt jag och målade linjerna till lite nya "krympisar".
Får se om jag orkar måla dom ikväll för just nu mår jag inte så piggelin...


NYA VÄSKOR...

Här kommer lite nya väskor =)












NYA "KRYMPISARNA" ÄR KLARA...












DAGS FÖR KRYMPISAR...

Nu ska jag sätta mig en stund och måla "krympisar" till väskorna.


GIRLS SECRETS...

Här kommer lite bilder på dom små väskorna
som jag har valt att "döpa" till Girls secrets =)

Måtten på väskorna är ca 13 × 9 cm.







Om du vill köpa en väska så kostar dom 35 kr/styck + ev.frakt

Vill du ha ett speciellt "hänge" så är det bara att säga till.


NU...

tycker jag att det är dags att jag talar om vad det är som jag har sytt på =)

Som tjej vet jag hur hopplöst det kan vara att försöka hitta
bland alla saker som kan "skramla" omkring på botten i handväskan.

Så nu har jag sytt små väskor som är perfekta att ha med sig i handväskan.
Bara att stoppa i ett par bindor, tamponger och lite värktabletter
eller varför inte till att ha sminket i...
eller bara till att ha pengarna i helt enkelt.

Ja, nu är det bara fantasin som sätter stopp,
men jag använder min till det förstnämnda.

I alla väskorna sitter det ett litet "krympplast-hänge"
som en liten extra dekoration =)


I FREDAGS...

satt jag och sydde på mina "alster" på förmiddagen...




RSS 2.0